سنگ تراورتن

دوشنبه 10 بهمن 1401
15:45
صالح
سنگ تراورتن

سنگ تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سنگ‌های ساختمانی است. تراورتن نوعی سنگ آهک با تخلخل است که به عنوان یک سنگ رسوبی و تزئینی شناخته می‌شود. سنگ تراورتن از رسوب چشمه های آب گرم معدنی ساخته می شود. تخلخل های سنگ تراورتن توسط گازهای چشمه های آب گرم معدنی ایجاد می‌شود. این سنگ طبیعی فوق العاده مقاوم و فشرده است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می‌شود. به طور خاص، تراورتن یک سنگ رسوبی شیمیایی است که عمدتاً از مواد معدنی کربنات کلسیم تشکیل شده است. اگر قصد خرید انواع سنگ تراورتن و دیگر مصالح کاربردی در مرحله‌ی نازک کاری را دارید. به راحتی با تماس با شرکت ماندگار تجهیز طلایی از بهترین قیمت و کیفیت برخوردار شوید.

مزایای استفاده از سنگ تراورتن

  • استحکام بسیار بالا و عمری طولانی
  • مراقبت و نگهداری آسان
  • سهولت در تمیز نگه داشتن
  • ماندگاری و شفافیت رنگ بالا در طی زمان
  • مقاوم در برابر آتش و حرارت

کاربرد سنگ تراورتن

از برای کاربرد و استفاده‌ی این سنگ ها میتوان به نماهای داخلی و بیرونی ساختمان، کفپوش‌ها، دیواره‌های ساختمان، راه پله‌ها، کانتر آشپزخانه، سرویس بهداشتی, استخرها به علت مقاومت خوب این سنگ ها مقابل رطوبت و … اشاره کرد. سنگ نما تراورتن با داشتن بازده رنگی بالا و الگوهای زیبا برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان مانند: نمای دیوارها، نمای کف، نمای کف استخر، کف پوشها و سنگ فرش ها می توان استفاده نمود، همچنین میزان تخلخل و کیفیت سنگ تنوع زیادی دارد از این رو علاقمندان زیادی را برای هر سبک و طرحی به خود جذب می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انواع سنگ تراورتن" و برسی آن از جهات مختلف مانند ویژگی ها و عوامل موثر بر قیمت آن ها میتوانید به وبلاگ خبری/آموزشی سایت شرکت ماندگار تجهیز طلایی مراجعه کنید.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانستنی های صنعت ساختمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]